Om Vores Administration

Vores Administration er startet af ejerforeningsformænd, og har til formål at gøre en forskel for dem, der gør en forskel for fællesskabet.

98%
Customer satisfaction
205M+
Monthly active users
100K+
New users per week
55%
Growth year-over-year
I samarbejde med
Vores mission

Den foretrukne samarbejdspartner for aktive, digitale bestyrelser

Vores Administration er et landsdækkende administrationsselskab startet af ejerforeningsformænd, og med målet om at blive den foretrukne administrator for foreninger med aktive, digitale bestyrelser.

Vi er dedikerede til at sikre mindst muligt bøvl for bestyrelsen og mest mulig tryghed om foreningens økonomi.

Og det er noget, vi mener. Derfor har vi udviklet vores egen digitale platform, der samler hele foreningens administration ét sted. Det giver ikke blot fuld transparens for bestyrelsen, men også hurtige, automatiserede administrationsprocesser, som gør det muligt at administrere til landets nok bedste priser.

I modsætning til mange andre administratorer, så har vi kun én pris og én fast administrationspakke. Ingen ekstra gebyrer, ingen skjulte omkostninger og ingen dyre ekstraregninger. Pakken indeholder alt det, de fleste foreninger har behov for - lige fra første opkrævning til færdigt regnskab.

Vores udgangspunkt

En administrator med holdninger

Vores Administration er på få år blevet en af Danmarks største administratorer af foreninger, og leverer services til mere end 15.000 husstande i foreninger landet over. Det er vi fordi:

  • Vi er 100% digitale. Digitalisering er grundstenen i vores administration og sikrer hurtig og effektiv sagsbehandling. Vi er tilgængelige online - lige som alt foreningens data.

  • Vi sætter standarder. Vi mener, at nogle løsninger og arbejdsgange er bedre end andre. Derfor arbejder vi udelukkende efter vores faste, optimerede arbejdsgange og materialer, som sikrer en høj, ensartet kvalitet og lever op til markedets og lovgivningens standarder.

  • Vi deler vores viden. Vi ved ikke alt, men vi ved det meste om foreninger, økonomi og administration. Hver forening har en fast kontaktperson, som kan vejlede og sparre med bestyrelsen.

  • Vi arbejder kun med foreninger. Intet andet. Hver dag møder vi på arbejde for at gøre en forskel for de frivillige, der gør en forskel for det lokale fællesskab.

Med andre ord: vi skaber mindre bøvl for bestyrelsen og gør vores for, at det både bliver sjovt og spændende at være frivillig.

Kendetegn

Foreninger der vælger os

Foreninger, der vælger Vores Administration som deres administrator, er kendetegnet ved, at de aktivt søger en løsning, der er bedre end ‘plejer’. De vil gerne overholde ny lovgivning og følge med tiden.

De er aktive

Foreningerne har et levende demokrati og en aktiv bestyrelse, der tager ansvar for fællesskabet. De holder selv deres bestyrelsesmøder og udvikler foreningen i takt med deres tid og overskud.

De er digitale

Bestyrelserne sætter ikke bare pris på de bedste teknologiske løsninger - de forventer det. For dem er det vigtigere at have alt data tilgængeligt live og online, end at modtage print og papir.

De ønsker mindre bøvl

Bestyrelsen ønsker at fokusere på det, der betyder noget og finder tryghed i at vide, at administrationen varetages på en effektiv, digital og standardiseret måde.

Mød vores team

Vi arbejder for at gøre en forskel for dem, der gør en forskel for fællesskabet.

Kasper Frandsen

Administrationschef

Jakob Korsgaard

Teamleder og administrator

Amalie Vestergaard Kristensen

Administrator

Lærke Hansen

Administrator

Marcus Rahbek

Administrator

Lea Olesen

Controller

Emile Nørskov Thomsen

Økonomiassistent

Frida Johnsen

Receptionist

Ida Blak

Picoline

Plamen Michev

Chefudvikler

Valentinas Markulis

Produktudvikler

Robert Barta

Produktudvikler

Sara Nielsen

Specialkonsulent

Mathias Faaborg

Bestyrelsesformand