Administration af ejerforeninger

Vi vil gerne være kasserer i jeres ejerforening, så I ikke skal bruge tid bøvl og administration. På denne side kan I læse mere om hvilke administrationsydelser vi tilbyder.

98%
Customer satisfaction
205M+
Monthly active users
100K+
New users per week
55%
Growth year-over-year
Administration

Frigiv tid til det, der betyder noget

Administrationen af ejerforeningen er blevet mere kompliceret i takt med at kravene stiger, og stadig flere har sværre ved at finde kasserer, formand og bestyrelsesmedlemmer. Derfor giver vi en hånd med kasserens rolle, så resten af bestyrelsen kan bruge tiden på det, der betyder noget.

Som jeres administrative partner tager vi os af alt fra opkrævning af kontingent til udarbejdelse af årsregnskab og bogføring af varmeregnskabet.

Vores speciale

Vi arbejder kun med foreninger og frivillige

Vores mission er at være den foretrukne administrative partner for frivillige landet over. Vi har derfor specialiseret os i administrationen af foreninger, og tager os ikke af ting som udlejningsejendomme, arkitektbistand eller byggevejledning.

Vores services er specialdesignet til at understøtte bestyrelsen både til hverdag og i forbindelse med generalforsamlingen. Og fordi vi selv kender hverdagen som frivillig, er vi klar på at arbejde når du har fri.

Our Team

Meet the amazing team behind Startup X

Vores services

Lad os overtage kasserens rolle i jeres ejerforening

Medlemsadministration

Vi holder styr på medlemmernes informationer, så I altid har en opdateret liste at kontakte.

Kontingentopkrævning

Vi opkræver kontingentet fra foreningens medlemmer - og følger op på de, der ikke har betalt.

Bogholderi

Vi betaler jeres regninger direkte i banken og bogfører jeres bilag online. Og sørger for, at I altid har en opdateret økonomirapport.

Fordelingsregnskab

Vi følger op på fordelingsregnskabet sørger for at alle medlemmer for opkrævet og tilbagebetalt de korrekte beløb.

Årsregnskab

Vi udarbejder jeres årsregnskab og hjælper til med budget, så det ligger klar til at blive udsendt inden jeres generalforsamling.

Online portal

Vi benytter MinEjerforening, der giver jer overblik over økonomien og mulighed for dokumentarkiv og kommunikation til medlemmerne.

Vil du læse mere om, hvad der helt præcis er inkluderet?

Det skal være nemt for jer at danne et overblik. Derfor kan du herunder downloade vores fulde oversigt over de enkelte dele af administrationen. Dokumentet er også ideelt at sende rundt til foreningens bestyrelsesmedlemmer.

Lad os ringe dig op

Tak! Vi ringer dig op hurtigst muligt.
Oops! Noget gik galt.

Bliv ringet op til en snak om jeres behov

Vi er altid klar til en snak om hvordan vi kan hjælpe jeres forening med administrationen.

Kasper Frandsen
Administrationschef

Hvad kan jeg forvent af opkaldet?

Test Startup X app
Get all your questions answered
Get a pricing proposal