Administration af andelsboligforening

Vores Administration er en landsdækkende, digital administrator, der er specialiseret i administration af ejer- og andelsboligforeninger.

98%
Customer satisfaction
205M+
Monthly active users
100K+
New users per week
55%
Growth year-over-year
I samarbejde med
Vores Speciale

En hjælpende hånd til foreningens bestyrelse

For os handler administration af andelsboligforeninger om langt mere end blot at håndtere økonomi og opkræve andelshavernes boafgift. Det handler om at give bestyrelsen i foreningen den nødvendige tid og ressourcer til at fokusere på det, der er essentielt for medlemmerne og for andelsboligforeningen som helhed.

Grundlæggerne af Vores Administration har personlig erfaring som bestyrelsesformænd i deres egne foreninger. Dette giver os en unik indsigt i vigtigheden af at have en dedikeret kontaktperson og en service, der letter det administrative pres fra bestyrelsen.

Vi har valgt at koncentrere os udelukkende om foreninger. Dette er jeres garanti for, at I altid vil være i centrum.

Vores løsninger

Digital administration til foreningsvenlige priser

Vi er overbeviste om, at enkle løsninger, klare processer og gennemsigtige omkostninger er vejen frem. Derfor har vi anvendt vores viden som frivillige og forvaltere til at skabe en digital standardløsning, der både er omkostningseffektiv og af høj kvalitet.

Dette indebærer, at vi tilbyder én enkelt servicepakke, der er specifikt designet til andelsboligforeninger, til en fast pris. Det helt særlige ved denne pakke er, at alle tjenester er inkluderet i pakken uden behov for yderligere tilkøb. Dette sikrer, at I ikke vil stå over for uventede ekstraregninger eller lange gebyrlister.

Download vores katalog og læs mere om pakken

Pris for administration af andelsboligforening

Vi har en simpel prisstruktur med ens priser for alle. Ingen skjulte gebyrer eller ekstraregninger.

Oprettelse

5.000 kr.

Oprettelsen er en engangsydelse der betales med første års abonnement.

Opstarten inkluderer
Opstartsmøder med bestyrelsen
Udarbejdelse af administrationshåndbog
Import af informationer
Overdragelse fra administrator
Oprettelse af bankadgang
Få et tilbud
Kom godt igang

Det har aldrig været nemmere at skifte administrationsselskab

1

Tag en snak med os

Kontakt os og fortæl, hvad I har brug for i jeres forening

2

Underskriv aftalen

Efter vores dialog sender vi jeres nye administrationsaftale til digital underskrift

3

Slå benene op - vi klarer resten

Vi står for alt det praktiske, så der ikke kommer ekstra arbejde til bestyrelsen

Nysgerrig? Lad os tage en uforpligtende snak!

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Kan det virkelig passe, at alt er inkluderet?

Ja, vores prisstruktur er enkel og ensartet for alle andelsboligforeninger. Vores pakker er sammensat sådan, at de dækker de administrative behov for langt størstedelen af foreningerne. Dette betyder, at I ikke behøver at bekymre jer om at tilkøbe ekstra ydelser eller betale dyre timepriser for tilføjede services.

Hvis jeres forening hører til de cirka 5% med helt særlige og dyre administrative behov, så er Vores Administration sandsynligvis ikke det rette valg for jer. Vores fokus er på at levere effektiv og økonomisk administration for det brede spektrum af foreninger.

Kan I hjælpe med at lave andelsoverdragelser og mæglerbesvarelser?

Ja, hos Vores Administration tilbyder vi også hjælp med andelsoverdragelser og mæglerbesvarelser som en del af vores administrationspakker. Vi forstår, at disse processer kan være komplekse og tidskrævende, så vi arbejder for at gøre dem så smidige som muligt for både sælger, køber og foreningen. Udarbejdelsen er gratis for foreningen, men vi opkræver et fast tillæg ved mægleren.

Vores erfarne team håndterer de nødvendige dokumenter, beregninger og koordinering med relevante parter, så du kan føle dig sikker igennem hele processen. Dette er en del af vores målsætning om at gøre administration nem og overskuelig for de frivillige, der arbejder hårdt for deres foreninger.

Hvordan forener I høj kvalitet, god service og billig administration af andelsboligforeninger?

Ved Vores Administration kombinerer vi høj kvalitet, god service, og billig administration på en måde, der gør os unikke i branchen. Vi har fundet en balance mellem pris og kvalitet, der både tilfredsstiller bestyrelser og medlemmer i de foreninger vi servicerer. Faktisk sparer foreninger, der skifter til os, i gennemsnit mere end 20% om året, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Men hvordan gør vi det? Her er fire hovedårsager, som du også kan læse mere om i vores artikel her.

Fuld digital administration og online økonomiværktøjer: Vi har omfavnet den digitale transformation og anvender effektive online værktøjer, der automatiserer mange af vores processer. Dette skærer ned på både tid og omkostninger, og sikrer en effektiv og transparent økonomistyring.

Faste servicepakker med alle services og opgaver inkluderet: Vi tilbyder en omfattende, fast servicepakke, der dækker alle administrative behov fra økonomistyring og fakturering til årsregnskab. Dette gør vores prissætning forudsigelig og eliminerer behovet for ekstra gebyrer.

Ét centralt kontor for hele landet: Vores centrale placering gør os i stand til at servicere foreninger over hele landet. Det eliminerer omkostninger forbundet med at have flere lokale kontorer, hvilket igen gør os i stand til at tilbyde billigere priser.

100% specialisering i foreninger og økonomiydelser: Vores smalle fokus sikrer, at vores kunder ikke betaler for unødvendige ydelser eller ekspertise. Vi har specialiseret os i at levere topkvalitet indenfor et meget specifikt område.

Vores tilgang skaber en win-win situation: vi holder omkostningerne nede, samtidig med at vi leverer en høj kvalitet og personlig service. Alle foreninger har en fast kontaktperson, de kan nå via telefon, mail eller videomøde, hvilket sikrer en fortsat høj service.

Hvad kan man på jeres online beboer- og bestyrelsesportal "Vores Forening"?

På vores online beboer- og bestyrelsesportal "Vores Forening" får I en effektiv løsning til at administrere jeres forening. Her kan du nemt holde styr på husstande og beboere med GDPR-sikker databehandling.

Kommunikationen med foreningens medlemmer er ligeledes gjort nem og sikker, så du kan være sikker på, at vigtige informationer altid når frem.

Selvom det er foreningens faste administrator hos Vores Forening, der står for at udarbejde regnskabet og bogføringen, har bestyrelsen mulighed for løbende at følge med i økonomien. Det er let at få et overblik over kontingentopkrævninger, fællesbidrag og a-contobeløb.

Foreningens dokumenter opbevares sikkert i vores dokumentarkiv, hvor det også er muligt at bestemme, hvem der skal have adgang til hvilke dokumenter.

Kort sagt, "Vores Forening" er skræddersyet til at give bestyrelsen de rette informationer, præcis når I har behov for dem, alt sammen med fokus på brugervenlighed og effektivitet.

Kan I hjælpe os med at afholde vores generalforsamling?

Vi tilbyder en omfattende forberedelse til jeres generalforsamling, som en del af vores faste administrationspakke. Vi udarbejder det fuldstændige årsregnskab og arrangerer et årligt budget- og regnskabsmøde med bestyrelsen. Mødet giver jer en dybdegående gennemgang af regnskabet samt eventuelle budgetspørgsmål, så I er fuldt klædt på til at afholde en velforberedt og informativ generalforsamling.

Dette betyder i praksis, at I selv kan håndtere afholdelsen af generalforsamlingen og svare kompetent på spørgsmål fra medlemmerne, uden at det er nødvendigt for os at være fysisk til stede. Vi sørger for, at alle relevante dokumenter og oplysninger er klar i god tid, så I kan dele dem med foreningens medlemmer.

Hvis I alligevel har et ønske om, at vi skal deltage i selve generalforsamlingen, er det absolut en mulighed. Det kan være tilfældet, hvis der forventes komplekse spørgsmål eller beslutninger, som I ønsker ekspertbistand til. Dette kan aftales særskilt og tilpasses jeres specifikke behov og forventninger. Vi er her for at støtte op om jeres arbejde i foreningen og sørge for, at alt forløber så glat som muligt.

Kan I godt administrere foreninger, der ikke ligger i Aarhus eller København?

Selvfølgelig kan vi administrere foreninger, der ikke ligger i Aarhus eller København. Mens vores kontorer er baseret i disse to byer, er vores rækkevidde langt mere omfattende, takket være vores effektive brug af teknologi. Vi udnytter digitale værktøjer og online platforme til at servicere vores foreninger over hele Danmark, inklusiv store byer som Odense, Aalborg, Esbjerg, Randers, og Roskilde.

Uanset hvor jeres forening er placeret, kan vi tilbyde den samme høje kvalitet og personlige service. Alle foreninger får tildelt en fast kontaktperson, som er tilgængelig via telefon, mail eller videomøde, hvilket sikrer, at du får den hjælp og støtte, du har brug for, uanset din geografiske placering.

Så uanset om du er i Aarhus, København, Odense, Aalborg eller en hvilken som helst anden by i Danmark, kan du drage fordel af vores effektive, kvalitetsbevidste og økonomisk attraktive administrationsløsninger.

Jeres forening

Tak! Vi vender tilbage med et tilbud hurtigst muligt.
Oops! Noget gik galt.

Få et uforpligtende tilbud til din forening

Vi er altid klar til en snak, om hvordan vi kan hjælpe jeres andelsboligforening med administrationen.

Det er 100% gratis og uforpligtende.

Mads Håkonsson
Foreningskonsulent

Hvad kan jeg forvent af opkaldet?

Test Startup X app
Get all your questions answered
Get a pricing proposal