Administration af ejerlaug

Hvad end der er tale om et vejlaug, ejerlaug eller gårdlaug, så er vi klar til at være jeres kasserer. På denne side kan I læse mere om hvilke administrationsydelser vi tilbyder.

98%
Customer satisfaction
205M+
Monthly active users
100K+
New users per week
55%
Growth year-over-year
Administration

Frigiv tid til det, der betyder noget

Administrationen af lauget handler om meget mere end bare betalinger og regnskab. Det handler om at give de frivillige tid til det, der betyder noget for foreningen og lokalområdet.

Ved at købe administration kan I derfor bruge tiden på at planlægge Sankt Hans, skitsere den nye legeplads eller byde de nye beboere godt velkommen i området. Så tager vi os af alt det kedelige imens.

Vores speciale

Vi arbejder kun med foreninger og frivillige

Vores mission er at være de frivilliges foretrukne administrative partner. Derfor specialiserer vi os i administrationen af foreninger, og tager os ikke af udlejningsejendomme eller byggevejledning.

Det betyder, at vi kender til hverdagen som frivillig, og har specialdesignet vores services til at understøtte bestyrelsen både til hverdag og i forbindelse med generalforsamlingen.

Our Team

Meet the amazing team behind Startup X

Vores services

Lad os overtage kasserens rolle i jeres laug

Medlemsadministration

Vi holder styr på medlemmernes informationer, så I altid har en opdateret liste at kontakte.

Kontingentopkrævning

Vi opkræver kontingentet fra foreningens medlemmer - og følger op på de, der ikke har betalt.

Bogholderi

Vi betaler jeres regninger direkte i banken og bogfører jeres bilag online. Og både I og jeres revisor kan følge med.

Økonomistyring

Vi sørger for at I altid har en opdateret økonomirapport til bestyrelsesmødet og kan se, hvordan i følger budgettet.

Årsregnskab

Vi udarbejder jeres årsregnskab og hjælper til med budget, så det ligger klar til at blive udsendt inden jeres generalforsamling.

Online portal

Vi benytter MinEjerforening, der giver jer overblik over økonomien og mulighed for dokumentarkiv og kommunikation til medlemmerne.

Vil du læse mere om, hvad der helt præcis er inkluderet?

Det skal være nemt for jer at danne et overblik. Derfor kan du herunder downloade vores fulde oversigt over de enkelte dele af administrationen. Dokumentet er også ideelt at sende rundt til foreningens bestyrelsesmedlemmer.

Lad os ringe dig op

Tak! Vi ringer dig op hurtigst muligt.
Oops! Noget gik galt.

Bliv ringet op til en snak om jeres behov

Vi er altid klar til en snak om hvordan vi kan hjælpe jeres forening med administrationen.

Kasper Frandsen
Administrationschef

Hvad kan jeg forvent af opkaldet?

Test Startup X app
Get all your questions answered
Get a pricing proposal