Det er nemt at skifte til Vores Administration

Det er nemt at skifte administrator for jeres ejerforening, laug eller grundejerforening.

Læs mere herunder.

Vi får jer igang på én uge
En fast bogholder tilknyttet

Vil du ringes op og høre mere?

Tak for din interesse! Vi ringer dig op hurtigst muligt.
Oops! Der er noget galt...
Trusted by

Sådan skifter I kasserer og administrator

At skifte administrator eller overdrage fra en frivillig kasserer til en professionel administrator kan virke som en uoverskuelig opgave for mange.

Heldigvis er det faktisk ganske nemt og ikke særlig tidskrævende for bestyrelsen. Bestyrelsen skal nemlig kun træffe den endelige beslutning om at skifte - så ordner vi resten.

Når skiftet er godt gennemført, så er vi der også til at hjælpe jer godt i gang. Det gælder både med guides til de nye procedurer og løbende support.

Samtidig udarbejder vi en administrationshåndbog specifikt til jeres forening, hvor I altid kan finde svar på de specifikke dele af administrationen. Og hvis ikke, så er vi kun et opkald væk.

Hvorfor vælge Vores Administration?

Vores Administration er et administrations- og softwareselskab fra Aarhus. Vi er 100% digitale, og er derfor tilstede i samme omfang omend jeres forening er placeret i København K, på Læsø eller i Aalborg.

At vi er digitale betyder, at vi kan holde priserne nede og samtidig levere en service ud over det sædvanlige. Vi bruger nemlig ikke penge på dyre kontorer i hele landet eller tager høje timepriser for at besøge jer. Vi administrerer og kommunikerer derimod online - og videomøder med jeres bogholder er inkluderet i prisen. Det bliver ikke nemmere.

Virksomheden bag Vores Administration er oprettet og udviklet med støtte fra Aarhus Universitet.

Se vores priser her

De 3 trin til en god overdragelse

Hvad end I ønsker at overdrage administrationen fra en ekstern administrator eller foreningens egen kasserer, så er der 3 nemme trin til at komme igang. Jeres forening får tilknyttet en kontaktperson, der hjælper jer godt igennem overdragelsen.

1: Indhentning af oplysninger fra tidligere administrator

Vi kontakter jeres nuværende administrator eller kasserer, og sikrer overdragelsen af alle relevante materialer.

Der er her typisk tale om vedtægter, referater, regnskaber og lignende, som ligger grundlag for jeres administrationshåndbog.

2: Overdragelse og godkendelse af administrationshåndbog

Vi udarbejder en administrationshåndbog, hvor både I og vores bogholdere kan få overblik over de services, der skal leveres til jeres foreningen.

Når I har godkendt håndbogen, sørger vi for at igangsætte overdragelsen af bank og andre relevante services.

3: Onboarding af bestyrelse og medlemmer

Det er vigtigt for os, at både I og medlemmerne er godt informeret om ændringerne. Derfor afholder vi et online møde med bestyrelsen, hvor vi går de praktiske sager igennem.

Samtidig viser vi jer rundt i MinEjerforening, som bestyrelsen får adgang til.

Vi er selv aktive i vores egne ejerforeninger og kender til hverdagen som frivillig.

Vores ekspertise

Vi administrer kun foreninger, og har de frivillige i fokus

Grundejerforeninger

Foreningen for de lokale grundejere.

Ejerforreninger

Ejerforeninger

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing

Ejerlaug

Ejerlaug

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing

Vil du læse mere om, hvad der helt præcis er inkluderet?

Det skal være nemt for jer at danne et overblik. Derfor kan du herunder downloade vores fulde oversigt over de enkelte dele af administrationen. Dokumentet er også ideelt at sende rundt til foreningens bestyrelsesmedlemmer.

Take the control of your finances. Create a free account today.